برند:

موتور برق بی صدا کیپور سری KGE (بنزینی )

Beats Studio 3 Headphone
4.7
متن سربرگ خود را وارد کنید

ویژگی های محصول

شرکت KIPOR بزرگترین تولید کننده موتور ژنراتور در کشور چین می باشد که از لحاظ کیفی توانسته استاندارد های بین الملی اروپا و آمریکای شمالی را به دست آورد. موتور برق بی صدا کیپور سری KGE از پر فروش ترین و پر طرفدارترین محصولات این شرکت در دنیا میباشد.

30%

ارسال سریع

به تمام نقاط ایران!

تضمین قیمت

بهترین قیمت بازار

تضمین اصالت کالا

واقعی!

مشاوره و پشتیبانی

قبل و بعد از خرید

شرکت KIPOR بزرگترین تولید کننده موتور ژنراتور در کشور چین می باشد که از لحاظ کیفی توانسته استاندارد های بین الملی اروپا و آمریکای شمالی را به دست آورد. موتور برق بنزینی بی صدا کیپور سری KGE از پر فروش ترین و پر طرفدارترین محصولات این شرکت در دنیا میباشد. برند کیپور جزء برندهای درجه یک چینی تحت لیسانس کانادا است که بسیار در بازار ایران مورد استقبال قرار گرفته است . مدل های اینورتری این برند که در رنج های ۷۰۰ وات تا ۵ کیلووات عرضه میشود و اکثر کسانی که نیاز به یک موتور برق کم سر وصدا دارند مشتری این برند میباشند .

ژنراتورهای کیپور پاسخگوی نیاز شما برای تامین برق تجهیزات الکترونیکی متناسب با هر زمان و مکان می باشد. سیستم گازخوری هوشمند موتور برق بی صدا بنزینی کیپور به صورت خودکار سرعت موتور را با توان مورد نیاز تنظیم میکند. این کار سبب میشود مصرف سوخت بسیار کمتر شود و عملکردی تقریبا بیصدا در مقایسه با سایر محصولات مشابه ایجاد شود. توان تولیدی این سری از موتور برق های بنزینی کیپور KIPOR از5 KW تا 9.5 KW می باشد. این محصول دارای یک سوکت خروجی 12 ولتDC و دو سوکت خروجی  220 ولت AC می باشد. مخزن بنزین این دستگاه برای استفاده مستمر از 6 تا 8 ساعت تعبیه شده است.

موتور برق بی صدا بنزینی

مشخصات موتور برق بنزینی بی صدا کیپور سری KGE

  • AVR ( ولتاژ رگولاتر اتوماتیک ) در جهت ثابت نگه داشتن خروجی
  • مکانیسم هشدار و کمی روغن و خاموش کردن اتوماتیک دستگاه
  • مکانیسم مجموعه قابل دسترسی و تعیرات آسان

تابلو کنترل دیجیتالی

تابلو فرمان کنترل مجهز به سیستم دیجیتالی بوده که شرایط دستگاه را در همه گونه وضعیت موتور را بطور دستی و یا کنترل از راه دور تحت پوشش در میاورد.

نشانگرهای وضع موجود دستگاه در حال کار

نشانگرهای تابلو فرمان وضعیت موجود مکانیسمهای موتور ژنراتور از جمله، ولتاژ خروجی، آمپر مصرفی، حرارت، میزان مصرف و غیره را در آن واحد نشان میدهند.

مکانیسم هشدار کمبود روغن

این مکانیسم درصورت احساس کمبود روغن در سیستم بلافاصله هشدار داده و پس از مدت زمان لازم برای جلوگیری از خرابی بیشتر مبادرت به خاموش کردن موتور و ژنراتور می نماید.

AVR ( ولتاژ رگولاتور اتوماتیک )

این مکانیسم کلیه نوسانات مربوط به ولتاژ خروجی و مصرف را کنترل کرده و منحنی ایده آل ولتاژ را در اختیار دستگاهای حساس چون کامپیوتر قرار داده و از تحمیل بار اضافی ممانعت میکند.

مکانیسم استارت الکتریکی

مکانیسم جدید استارتر الکتریکی به آسانی موتور را استارت و سرعت مصرف را امکانپذیر می سازد.

مدلهای مختلف و مشخصات موتور برق بنزینی بی صدا کیپور سری KGE در جدول زیر آمده است.

[table id=73 /]

نوع

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موتور برق بی صدا کیپور سری KGE (بنزینی )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *